Laman

30 April 2010

Kamera idaman dah sampai...

Celoteh Aku MamaGlam at 3:53 PM
Kamera DSLR EOS 1000D, kamera idaman akhirnya jadi milikku jua.. hahahaha.. udah lama terkenan mo beli kamera mcm ni since aku minat sesangat ngan grafik n photos kan..
pasni, sesi mengkaji dan menelaah kamera idamanku ini.. memandangkan esok kan ari coti, jd bolehlah aku dating ngan kamer aku nih.. dan mangsa pertama aku utk jadi modelnya, tentulah my lil hero, c irfan tuh...

           tak sabar rasanya mo try test power kamera nih.. tp mcm complicated jak kamera nih.. aku tgk buku manualnya pun bukan main tebal lagi.. tp, xpa, aku dah bersemangat waja dah ni mo belajar psl kamera nih berbekalkan basic skill yg ada...

bukannya aku xda kamera digital mcm org lain tuh, ada ja pun tp teringin juga amik gambar yg cantik2 guna kamera special yg boleh wat effect skit2, lgpun boleh asah kreativitikan... wahhh..

tp tula, apa2 pun, aku mmg hepi mood today dan berkobar2 nih mo blk awal... mo spend time ngan kamera ku ini, waahh...

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea