Laman

28 April 2010

Sekejap tp bermakna...

Celoteh Aku MamaGlam at 2:42 PM
Cerita ni: 
Ari Khamis last week (22hb Apr 10) aku balik ke sandakan utk majlis tunang maci bongsu aku c Eta... mmg meriah bila hampir semua keluarga balik berkumpul... manakan tidak, kalau dah berkumpul hampir 30 org juga la ahli kuarga.. memang kecoh... lagipun, kami semua mmg xmo ketinggalan meraihkan majlis nih sebab c Eta ni la satu2nya maci aku yg belum kawin dan paling dinanti2kan majlis kawennya.. 


tp hari pertama aku balik sandakan tu aku kena bermalam dulu di rumah mak mentua, bukan pa, biar adil org kata. nnt apa pula kuarga belah hubby aku kata kan, balik kg tp x singgah.. dorang pun nk jumpa cucu dorang c irfan tu juga kan..  tp aku blk situ x lama pun cuma tggl 1 malam jer, jumaat tu dah kena blk kg dah nk kene uruskan majlis bertunang maci bongsu aku tuh.. a lots of work to do.. n a bunch of story to share...  biasa la bila sudah lama x jumpa kan (padahal br kurang 6 bulan x blk kg, huhuhu)...


23hb (jumaat) tu, malamnya, kami sambut bday utk yg lahir pada bulan 4 shj.. wah, mmg meriah la.. bab mkn2 mmg febret kuarga aku nih.. malam tu kami kenyang oleh kek 4 biji, tom yam n ikan bakar... fuhh, besar2 lak tu ikannya.. tp sadly, aku x makan sgt ikan bakar tu walaupun aku nak mkn coz aku mcm x brapa nak ada selera la pulak kan... ruginya rasa... 

irfan dapat sponsor kek dari atuk dan neneknya (mak ayah aku la kan).. siap ada transformers lagi..  hadiah ari jadi tahun ni utk irfan cuma tiket dia blk kg ni la, blh jumpa atuk n nenek2nya... boleh jumpa spupu yg lain dan jadi budak kg sekejap.. biar dia main tanah dan lumpur... almaklumlah, kat cni mana ada semua tuh.. kat cni kan bandar.. nnt kalau dibiarkan main, jangkit penyakit lain la pulak.. 

selama balik ke kg, x brapa dapat nak berjalan sgt, x berapa nak ada masa. walaupun singkat cuti kali nih, tp hepi sgt2... walaupun aku blk ngan irfan tanpa hubby but i still can handle irfan yg x reti diam tuh.. pasni lambat lg la aku dpt blk kg.. skang dah masuk 6 bln bby dalam kandungan nih.. tggu puasa bulan 8 nnt la insya Allah aku blk.. tiket pun dah beli dah... yeay!! 


moga2 semuanya selamat dan berjalan lancar.

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea