Laman

14 April 2010

Maafkan Yayah dan Umi, Sayang

Celoteh Aku MamaGlam at 11:23 AM
Cerita ni: 
hari nih 14 April 2010 (Rabu), tiba2 aku dapat sms drp adik aku di K.K. tuh, sampaikan ucapan 'hepi bday' utk irfan... halamak!!!!! baru pula aku teringat, rupa-rupanya semalam on 13 April tuh, bday Irfan hero lincah aku tuh... oppss, mcm mn la aku n hubby boleh lupa nih... nasib baek la Irfan tu kecik lg, xreti nak minta pe2 sgt, even xtau pun ari jadi tu mende... hahahaha...

       padahal, mggu lepas aku tengah dok pikir apa aku mo wat utk bday Irfan nnt nih... xpe, nnt umi blk keje petang ni, umi bw irfan beli cupcake jer la dulu ek..weekend ni, umi ngan Yayah celeb 2nd bday Irfan kt luar, n wat yg proper punya, okies...




nway, Yayah n Umi, nk ucapkan walaupun dah lambat sehari, selamat hari lahir yang ke-2 tahun.. moga2 anak umi nih, sihat sentiasa, aktif, gembira, ceria, murah rezeki, panjang umur dan sentiasa dilindungi Allah swt, insya Allah.. Aminn..

semalam, ni la aktiviti aku ngan irfan mcm biasa suka amik gambar.. mcm biasa jg la, Irfan mmg alergic kamera.. pantang aku pegang hp, mula la posing minta suh amik gamba dia... mcm2 ragam anak aku sorang nih... pe2 pun, dia jg la penyeri hidup kami suami istri...

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea