Laman

25 April 2015

1 malam 1 pasang...

Celoteh Aku MamaGlam at 12:00 PM
Cerita ni: 
* 25 April 2015*
Balik kampung kali ni kejap ja sebab ada beberapa urusan yang perlu disettlekan. Alhamdulillah dipermudahkan.
Memandangkan mesin jahitku masih ada dikampung, makanya ku selongkah almari di bilikku utk cari kain ela yg mana belum ada kesempatan ytk aku potong sebelum ni.
Makanya, aku konon konon nekad la ni, mo potong sepasang baju kurung moden utk pakai p keja.Almaklumlah, mamaG takdop dah baju kurung dak g kerja. suma pun mengecil. wahahhaa
Gigihlah nak menjahit ni kan. stat kul 6.15pm, siapnya kul 11pm lebih kurang... gigih tak gigih tu kan.. ok la daripada takdop kan.. ada juga baju kurung ai p keja kan. akhirnya ai berbaju kurung jua p kerja setelah 3 bulan keja d tempat baru. huahuahua...

Hasil baju tak dapat nak post, sebabnya pix tu mamaG tak pakai tudung hehehe..

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea