Laman

20 September 2011

Pagi yang gediks!

Celoteh Aku MamaGlam at 11:33 AM
 
Tetiba rasa nak menggediks la pulak ari nih.. ekekekeke.. (Orang yang dalam kebosanan memang macam ni..) 

"Yang saya benci, dialah juga yang pasti akan saya rindui,
Yang selalu membuatkan saya marah, dialah juga yang akan membuatkan saya tertawa..
Yang membuatkan saya resah dan gelisah, dialah juga yang selalu memberikan ketenangan..
Yang membuatkan saya berduka, dialah juga yang pastinya menghilangkan kedukaan dan mengembalikan kegembiraan...
Yang membuat saya hampir putus asa dan hilang harapan, PASTINYA dia jugalah yang akan sentiasa menyuntik kembali sinar harapan dan kejayaan..."..

God, ntah napa tetiba rindu sangat kat dia nih.. To my dearest n beloved Hubby, Azman bin Tahir. Miss u more today than ever.. Hope u feel d same way too.. 


0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea