Laman

01 June 2010

Lagenda Budak Setan D Movies

Celoteh Aku MamaGlam at 4:33 PM
Cerita ni: 


Lagenda budak setan nih diadaptasi drp novel penulis Ahadiat Akasha... aku minat tul ngan novel2 beliau... best2 semua.. dulu masa zaman2 aku blaja dulu mmg kira aku suka sgt baca novel ahadiat.. ntah la, mcm tiap novel dia tu, pas kita abis jer baca mesti terbayang2 lagi jln crita dalam novel tuh.. tp kan, novel lagenda budak setan i, aku xbrapa igt la pula aku dah penah baca ker belum...

pe2 pown tahniah wat ahadiat akasha coz akhirnya dpt jadikan novel dia movie.. tgk thriller pown dah hebat.. arap2 xrugi la tgk crita nih.. tp masalahnya skang ni aku nk tgk ngan sapa.. xkan nk p tgk bw irfan kut... mmg ssh la aku nk p tgk kalau bw irfan.. mmm... nampaknya MAma G kene fikirkn solution nih.. movie ni tayang on 3rd june nih.. mesti pecah panggung nih..

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea