Laman

28 June 2010

Blurp blurp blurp..

Celoteh Aku MamaGlam at 3:04 PM
Cerita ni: 
Hari ni ntah kenapa, aku rasacam bosan la pulak.. n afew insiden yg wat aku geram pown ada.. hihihi.. tp masih leh kawal lg.. hari nih, aku terlupa nak amik wit kat ATM, sib baek ade skit lg baki wit yg tggl kt lam walletku, cukup tuk mkn lar..

dah la ari ni, kat lobi opis ada jualan gerai la pulak, pastu byk pulak tu.. igtkan xcukup wit ni, blh la cuci mata jer, tp boleh pulak ter-booking 1 baju kt 1 gerai akak nih.. material mmg yg aku takleh resist la.. tambah pulak ada mcm2 jenis tudung syria n pashmina.. aku skang dah gila tudung lak sejak mengandung nih.. mm, nampaknya semangat shopaholic lam diri aku ni terlalu kuat la pula..hahahaha..

ni, ptg kang nk p ATM nak byr baju yg ter-booking tuh. ahaks.. kalu azman tau, mampuih aku.. hihihi..

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea