Laman

17 October 2015

Just like an old time..

Celoteh Aku MamaGlam at 6:36 PM
Cerita ni: 

Dis is legend. Ahaks! Sapa pernah makan biskut kraker macam ni masa dulu dulu? Sila angkat kaki! Ahahaha...

Dah lamanya mamaG tak makan style pemalas cenggini... semalam balik dari keja tengah drive tu tetiba pula tekak tu teringin nak makan biskut kraker hup seng yang terkenal ngan krispinya dan sedap tu kan... makan macam tu pun sedap.. cicah milo lagi sedap... tu yang terus singgah kedai capai biskut kraker hup seng sepeket ngan susu pekat setin. Ahaks... konon konon berazam nak makan bendaalah tu besok paginya hahha.. gigih ko mak jemah!

Dulu dulu masa zaman anak dara memang suka beli biskut ni sampai la da beranak pinak kan... pastu paling suka makan biskut ni dengan susu pekat. Satu style macam dalam gambar tu. Buat air susu pekat dalam mangkuk pastu patah patahkan biskut. Gaul skali pastu makannn.tapi kena makan laju skit la sebab biskut jadik cepat kembang. fuh... satu lagi style, bila bosan dan rasa nak makan snek, mamaG suka makan biskut kraker tu letak susu pekat atas biskut pastu makan macam tu je. Yummy dan rangup je... ahahah...

Ni anak mamaG si Rayyan tu pula dah mengikut dah nak makan biskut kraker letak susu pekat makan macam tu je sambil tengok tv. Boleh tahan jugak la dibantainya 10 keping biskut hahaha...



Sempat membebel via Blogaway 😘

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea