Laman

08 August 2014

Bulan Posa Hari tu - Eksaited Deko Opis

Celoteh Aku MamaGlam at 10:39 PM
Masa bulan posa hari tu, bizi la konon nak hias opis. Sebabnya jeles ngan bahagian len dah siap siaga menghias bahagian masing masing. Bahagian aku??? Macam tu jerrr.. Dan tggl lg seminggu lebih nak raya. Tapi opis gue sama je mcm tak ada apa apa kejadian.

Ni tak boleh jadik ni. Nak jugek macam bahagin len. Happening. Sebok hias opis, anyam ketupat reben, lampu lip lap lip lap ko! Gue pun nak jugek!!! Hari hari mamaG dok tanya pegawai mamaG 'bila nak hias?' 'bila nak hias?' Hihihi.. Padahal pegawai gue time tu quit bizi jugak. Hihihi...

Last2 sorang pegawai gue ni layan jugak la rengekkan mamaG yang sebok la nak hiasssss... Dia ajak gi market beli hiasan yang mamaG nak guna utk hias opis. Hehehehe... I loike! Apa lagi mamaG g la grab lampu lip lap lip lap dulu weh! Harusss la! Hahahaha.. Ngan few la sampul n reben kan.

Petang tu jugek semangat waja la mamaG n sorang pegawai mamaG tu menghias opis. Kami dua je time tu semangat ekasaited menghias. Hihihi... Tenkiu pegawai gue... Baru la rasa opis kita dalam mode raya.. Hihhii.. I loike!







Jadiknya ku dah pun berpesan dan berpakat bahawasanya suma hiasan raya d opis termasukla lampu lip lap lip lap ku yg comey tu akan terus terhias di situ selama sebulan. Sebab raya kan sebulan. Ekekeke...
Selamat hari raya...

Kebetulan juga the nextday nya ada program jabatan. Suma kena pakai baju melayu macam raya gtu. Hah jom tengok gelagat hero hero ofis mamaG yg sporting n gila gila..








Nota ya, bos gue yg berbaju ijo tu non muslim. But he's sgt sgt sporting dan baik...
Okeh, sekian. Hihihi..
Muaxxx.. Xoxoxoxoxo

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea