Laman

09 June 2011

E'eh, ada mende ni lar..

Celoteh Aku MamaGlam at 1:17 PM
Cerita ni: 
E'eh, mamaG baru perasan kt header google web tu ade mende nih.. hah, korang perasan tak nih? Hah, nak tau apa ka mendenya nih? Inilah sejenis macam alat music gitu kan.. bukan bonggoww tau.. 

Mula-mula tu macam pelik, apa la pulak mende ni kan, bila letak tetikur kat mende tu, ada bunyi la pulak.. ala-ala macam main gitar gitu kan.. Wahh, tetiba macam syok sendirik la pulak kan, macam la diri tu hebat sangat main alat muzik kan.. Jangan main gitar, main kompang pun sumbang.. ekekekeke.. 
Hah, korang terai la kalau terasa diri tu ada bakat seni yang terpendam kan, sapa tau.. Gud luck! 

Okeh lah, tu jer pon nak bagitau.. Orang terjakun kejap, memang macam nih.. ekekke.. 
Bye!

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea