Laman

21 May 2016

Sometimes

Celoteh Aku MamaGlam at 12:09 AM
Cerita ni: 

Jadi untuk itu, buatlah perkara yang paling ko suka buat yang never fail buat ko tersenyum dari hati semula selepas apa yang telah ko alami... tak kira la kalau dulu perkara yang ko suka buat tu selalunya bersama dengan orang yang ko sayang atau dengan kawan baikmu... tak salah buat perkara tu sendiri kalau dah tiada kawan baikmu yg sentiasa disisimu tak dapat menemanimu lagi...

Contoh la kan, kalau dulu klu ada perkara yang membuatkan ko rasa annoyed atau sedih atau terkesan, biasanya ko dan kawan baikmu akan pergi cari makanan yang paling untuk dinikmati bersama... atau pun melakukan perkara kegila gilaan bersama dan ketawa sampai sakit dada perut senak kiar air mata geli hati dengan gelagat bongok masing masing.... ataupun tengok wayang sama sama dikala stress dan perlukan ketenangan tapi sekarang tak salah pergi tengok wayang sendiri kan, makan makanan paling sedap sendiri dan lain lainnya sendiri.. asalkan ianya boleh mengurangkan rasa beban dihati tu kan..
Sambil tu konfem konfem akan terkenang balik kenangan ngan si kawan baik kan...

Tapi bila dah terkenang tu, kadang kala mungkin ada terasa sunyi sekejap.. terasa rindu sekejap dengan kenangan bersama si kawan baik kan... nak rasa sunyi tu boleh.. nak rasa rindu itu juga boleh tapi jangan sampai hanyut dengan perasaan... hihihi.. peringatan untuk diri sendiri jugak ni...

Kadang kadang ada masa terlajak jugak terhanyut kejap.. bila rindu tetiba menitis air mata.. nampak sangat rindu kan.. hihihi.. tapi kejap je pown... pastu terus fokus apa yg dihadapi...



Sempat membebel via Blogaway 😘

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea