Laman

20 May 2016

Something Sweet and Blues...

Celoteh Aku MamaGlam at 10:56 PM

Buku baru lagi untuk dibaca. Since buku yang lama tu hampir mo habis.. standby beli siap siap... lagipun tergedik mo pi beli buku baru ni pun sebab mo lepaskan rasa stress dengan kerja yang berderet tu... bukan lari dari kerja dan masalah yek. Tapi perlukan masa untuk bertenang dan chillax sebelum sambung untuk selesaikan kerja dan masalah tu...

Salah satu caranya aku suka buat ialah beli buku novel omputih... kadang sekali beli 2-3 buku... kadang kadang dah beli 3hari lepas, hari ni beli lagi.. bergantung dengan tahap penat stress aku la... ini juga salah satu cara yang dapat menceriakan hatiku... untuk alihkan tumpuan ku daripada terlalu fokus dengan kerja dan masalah...

Buku kali ni bukanlah genre yang selalu aku suka baca.. salunya aku suka beli genre misteri, thriller, fiction ataupun seram romance... tapi kali ni aku beli agak beza skit... mo cuba la juga baca buku genre macam ni... last buku ala ala gini aku beli tajuk confession of... aku tak berapa ingat la pula tajuk penuhnya.... tapi ok la jg. Simple jak jalan ceritanya tapi ada unsur komedi romance... boleh la layan sikit sikit... huhuhu...

Jadiknya aku baru jak baca 2 chapter.. masih belum dapat menangkap jalan ceritanya... hihihi... buku ni tak pasti la pula bila dapat dihabiskan... nanti da abis baca aku bagitau kisahnya ya in shaa Allah kalau ingat hehehe...



Sempat membebel via Blogaway 😘

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea