Laman

08 April 2016

Dulu Sekarang Akan Datang

Celoteh Aku MamaGlam at 10:57 PM
Cerita ni: 


Aku cuma berharap dan berusaha... dengan izinNya... betul la kata orang (bukan aku kata tau..) nak berubah kepada yang baik, dari yg baik kpd lebih baik bukanlah sesenang macam berubah dari baik kepada tak baik. Nak jadi jahat senang jek..buat je la jahat.... nak jadik baik dugaannya macam macam...

Apa pun, semua dari diri kita jugak kan... in shaa Allah... niat yang baik cara yang baik pasti akan berhasil yang baik baik saja kan..



Sempat membebel via Blogaway 😘

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea