Laman

24 February 2013

Wat Women Need The MOST!

Celoteh Aku MamaGlam at 5:33 PM
Cerita ni: 

Siapa setuju kenyataan gambar tu? Betulkan, inilah momen yg paling diperlukan oleh setiap wanita. Sekejap pun jadi la. Terutama bagi yang tiada bibik or orang gaji. Yang terpaksa handle semuanya. Lagi kesian kalau dapat para suami yang berat tulang nak tolong bini. Dan bini tu pula, keluar bekerja juga macam sang suami. Kesian kan. Jadi para sang suami, kadang kadang tu faham faham sendiri la kan. Jangan sampai si isteri tu dah tak larat badan or jatuh sakit, baru nak sedar kan. Tahniah dan syukur kepada para sang suami yg memang memahami, ringan tulang dan menjaga kebajikan si isteri.

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea