Laman

31 May 2011

Deco deco deco...

Celoteh Aku MamaGlam at 12:35 PM
Cerita ni: 


Ekeke, pagi ni disebabkan nak audit 5s, habis tetiba semua kerani di opis jd art creator. Semua kena kuarkn idea kreatif nk deco opis yg sememangnya suram n x ceria langsung, okeh. Memang kena dgn profile bahagian ni.

Jadiknya, tahun ni aku request kt peg. Nak ada bunga2 yg kaler menyerlah gitu kan. Xnak la pokok2 ijau jer, nk bunga2 pula la.

So skang ni memandangkan masa amatlah singkat. Semalam baru dpt tau petang ni start audit 5s. Hah terlompat ko! Nak cerita lebey pun xleh sebabnya nanti keja xjalan. Nak buh gambar byk2 pun xleh jg, 1 gambar jer blh, so gambar mamaG la opkos kan. Ekekeke...

Nak buh gambar lain xleh, sebab blogway kat henpon ni cuma leh buh 1 gambar jer. Ok ler tu kan, drp xde. Okeh la nak sambung kejaaaa...

Daaaaa...


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea