Laman

20 May 2011

Fuh flu...

Celoteh Aku MamaGlam at 10:18 AM
Cerita ni: 

Adoilah, kalau la kan hidung ni boleh dicabut pastu letak tepi kan bagus. Seksanya dari semalam ni idung tsumbat, berair pula tu. Kepala pula pening, badan panas. Ish ish ish. I hate F.L.U.!!!!!

Ni semua disebab bff mamaG la ni. MamaG dah kata, nyah ko flu! Tapi Allah swt tu maha kuasa, Dia duga mamaG dgn flu yg amat seksa ni. MamaG risau jer anak-anak n hubby pon kena jg. Sian dorang.

Speaking of them, tetiba rasa rindu la pula. Say what?! Alala mamaG oi, engkau tu baru jer 2-3jam jauh dari dorang. Lagipun engkau tu bukannya jauh sgt pon course kalau setakat Bagan Lalang, mamaG oi. Mengada-ngada tau. Ekekeke. Hurrmmm...

Whatever la, yang pastinya i hate flu!!!!!!!!

Location : Address not available

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea