Laman

20 July 2012

Kelab Orang Tak Pernah Pi Pavillion, Kuala Lumpur

Celoteh Aku MamaGlam at 5:13 PM
Cerita ni: 
Hah, ada ku kesah kan Jemah.. Ni penah dengar tak Kelab nih?... For Sure la tak penah kan.. Sebabnya kelab ni baru je ditubuhkan time mamaG dan geng kursus baru ni. Hari tu ditubuhkan, hari tu jugak dibubarkan.. hahahaha, cane tu??? 

Ni alkisahnya mama tersebut la kisah kan.. Rupa-rupanya geng-geng mamaG time kursus ari tu, rupanya tak pernah gi Pavillion. Dok lalu depan Pavillion jew. Tengok daru tingkap keta jew katenye.. Jadik, bila citer punya citer, laaa, ingatkan mamaG sorang jew yang tak penah pi Pavi tuh.. Rupanya semua pon tak penah pi.. Apa lagi, memandangkan jadual kursus time malam tu, tadak apa-apa aktiviti, so Kelab Orang Tak Penah Pi Pavilion pun ditubuhkan la. Ahli-ahlinya lebih kuran 7-8 org rasanya. Punyala semangat nak pi Pavi tuh. HOhohoho... Tempat orang glamer-glamer tuh.. hohohoho..

So, malam tu pun, abis je kelas, lepas dorang-dorang ni solat (mamaG 'bercuti, hihihi), terus jela pi pakat-pakat nek LRT nak ke bukit bintang, konon nak menyinggah ke Sungai Wang.. Wah, dah lama tak jejak kai kat Sungai Wang sejak dah ada anak.. hohohho Adalah dekat-dekat 3-4 tahun gitu... Punya la pesat skang area tuh.. MAcam-macam ade.. TEruja mamaG nak jenjalan... 

 Ni la antara ahli-ahli kelab nih.. hohohoho


Siap posing2 lagi hah. Pantang Betul la..

Lovee dis pics... Wif Kak Masina.. 



Tu diaaa... 
Kebetulan ada Fashion Show.. Mak Ai, model... 
Pastu, terjumpa ngan Penyanyi Imad ni.. Giler sporting dia.. Siap buat lawak lagi.. hohoho

So, memandangkan, kelab ini telah berjaya menjalankan misinya, maka malam itu jugak kelab ini dibubarkan.. Sebabnya semua dah dapat pi Pavillion akhirnya. hahahaha..

1 comment:

  1. mahal2lah tu barang di sanakan? aku pun blm prnh pigi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea