Laman

21 March 2012

::Lawak Sabahan:: Lucu Tampau Neh

Celoteh Aku MamaGlam at 9:26 AM
Cerita ni: 
Ni bila cerita yang mo di share kan tu telampau lucu sampai dia pun x tahan dah. Bila mo cerita ja mesti nak ketawa dulu sebab teringat-ingat kelucuan cerita yang nak diceritakan. APalagi orang yang menunggu nak degnar cerita lucu tu pun sampai hilang sabar dah nak tunggu orang tu abis ketawa tapi ceritanya tak juga sampai2... MamaG selalu macam ni, last-last, tak sanggup nak cerita tak, sebab gelak sampai nangis2 n rasa mo berguling-guling dah... Mesti orang yang tengah tunggu nak dengar tu rasa macam nak cekik-cekik jew kita kan..

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea