Laman

09 July 2011

ToTally Insane n darm rubbish...

Celoteh Aku MamaGlam at 9:38 PM
Cerita ni: 

Salam semua,

Ya Allah lamanya tak update blog. Sibuk tu 1 hal, walaupon kat henpon boleh taip entry n post on the go tapi sejak c irfan dah pandai n teror pakai henpun mamaG, tip hari lepas balik keja,  henpon ini akan jadi milik irfan. MamaG langsung taj berpeluang pegang atau togeder-geder ngan henpon mamaG.

Okeh, apa nak cerita ek. Okeh, pasal BERSIH hari ni. Hal ari ni jadik topik kat mana2. Bila MamaG tgk kat youtube wat happen @ beberapa area. Ya Allah, syukur la mamaG tak pi mana2. Tengok keadaan kat sana macam menakutkan. Seolah-olah macam keadaan kat rusuhan kat indonesia.

Wat‘s make me wondering, tergamak
dorang wat demonstrasi mcm tu. Kata nak kan keamanan dan keselamatan rakyat tapi tengok la apa yang dilakukan. Betulkah cara macam tu blh selesaikan masalah dan dapat apa yang mereka nak? Apa yang mereka perjuangkan? Betulkah ini kehendak rakyat? Diz is insane, okeh. Sangat menyusahkan rakyat. Malah rasa terancam. 

Siapa pun dalangnya, harap2 tiada agenda tersembunyi dan menggunakan rakyat sebagai batu loncatan. Please percaya la rakyat lebih perlukan keamanan dan keselamatan. Tak guna ada segalanya kalau tidak selamat dan tiada keamanan.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea