Laman

09 July 2010

What a day..

Celoteh Aku MamaGlam at 6:02 PM
09/07/10 - hari ni kira hari yg bz skit la utk aku.. kene prep doc utk taklimat @ parlimen diz next isnin.. skangn i pon aku masih di opis lagi nih.. sambil2 org bilang kan.. xtau lg jam brapa dpt blk nih.. sian pulak kat hubby ku itu yg terpaksa meng-canceled-kan game badmintonnya.. hihihi.. apa nak buat kan.. bukan slalu pon aku kena tay back sejak aku dah stat sarat mengandung nih...

lapar la pula aku pas dr tadi asik ke hulu ke hilir.. apa aku nak makan ni ek.. kedai n cafe tutup dah nih.. mmm.. sabar yer 'junior' yer, nt umi cr mamam okies..

kalu ikutkan, pagi senin nnt dah kene standby kat parlimen.. sib baek aku minta excuse ngan pegawai aku.. bkn pa, aku ok jer nk p sana tp takut bos jer la yg x ok.. kang kesian lak pegawai aku kene marah kan.. mmmm... so, apa2pun aku kene make sure evrything is prep well n complete... hihihii...

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea