Laman

23 September 2015

Lady Kepochi In Da House...

Celoteh Aku MamaGlam at 11:41 AM

Yeay! Akhirnya berkumpul jua team lady kepochi ni kan... setelah masuk 8 bln aku kat sini ni kan. Banyak je halangan nak berjumpa pun. Sori babes, kita sesama bizi kan. Nak wat cane kan..  Wahlaupun 5 orang je yg dapat datang, tapi riuh je restoran Umai Putrajaya tu. Macam kenduri dah kecohnya. Orang duk pandang, buat tak tau je hihi...

Ya Allah, rindu sangat ngan dorang dorang ni. Berkumpul dan borak dan hobi paling best menzass sesama sendiri. Hahaha.. uolls masih tak berubah kan. Mulut menten puaka hahaha... aku je la yang rasanya dah berubah sikit kan. Secara fizikalnya la LoL. Hahaha.. dan tak yah nak terkejut sangat tengok badan aku. Hahaha... sukati je kan nak picit picit lengan aku yang sihat membesar kan hahahaha...

Ekceli banyak juga menda aku nak vorak ngan korang tetapi tak dapat nak luahkan la pula since ahli baru lady kepochi tu tak berenti la pula pot pet kan.. hahaha... but iolls enjoy gila ngan gathering kita yang sekejap je tu kan... next time kita lunchdate lagi yek.

Ni je pics yang sempat kita amik. Hihi.. sebok nk borak lupa nak selfie. Ni pun skit je gambar sebab tukang gambar tak sanggup nak tinggal awek dia kat meja lelama nak layan kita ni hah. Hahaha...

Really miss uollss...



Sempat membebel via Blogaway 😘

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea