Laman

06 April 2011

Hadoiyai!

Celoteh Aku MamaGlam at 3:56 PM
 Entry 5 April 2011 ~ al kisah, maka tersebut la kisaaaaahh.....

**********************************************************************************************

Hadoi la, penat gilak hari ni. Ntah napa, penat kali ni semacam ja. Sakit2 ha badan mamaG. Ntah apa la yg wat aku penat sgt. Non stop kat opis, dr pg sampai ke petang. Mcm2 dokumen kena buat.

Sejak aku pindah unit ni, adedeh baru ku tau, betapa unit ini sgt2 la suka n sibuk bebenor wat dokumen utk any meeting. Baru ku rasa kesibukannya. Tambah pula, aku wat tanggung tugas sorang kerani yg cuti bersalin.

Tapi walaupun penat n sibuk, tapi bagi aku, the more kerja i've 2 to, the more aku suka. Baru la otak aku ni x lembab jer. Lagipula, asik2 wat keja yg sama. Akudah naik hapal dah semua. Mana taknya, 4 tahun dok wat keja yg sama. Bosan tau taaakkk!!! Kali ni aku inisiatif sendiri request pindah unit, nak cuba n blaja benda baru. Biarpn masih terkial2, tp xpa, lumpah la bila kita ni start from zero kan. Tapi kes aku ni, aku start dr tengah2. Sebabnya,  aku tau dah skiy2 hal psl unit yg baru ni.

Moga2 bila pindah unit  baru ni, blh bg aku pengalaman n pengetahuan baru dalam kerjaya aku. Amiinnn...

Location : Address not available

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea