Laman

02 February 2011

Pagi Yang Tenang…

Celoteh Aku MamaGlam at 9:24 AM

 

pagi yang sepi pi pi, pal mat jual tempe pe pe… adoiyai.. sunyi sepi jak opis ari nih.. ramai orang cuti.. almaklumlah, cuti tahun baru cina kan esok ngan lusa.. yang tak sambut raya cina pun cuti jugak..

nak kata opis ni aku yang punya macam ari isnin ari tu, tak bley jugak. sebabnya, ari ni boss aku ade la pulek.. sepatutnya dia coti tetapi ada pulak la orang dari agensi lain nak jumpa.. hadoilah, baru nak bersuka ria menikmati keindahan opis yang amaaaannn jer..

 

Tapi apakan daya..

okeh, hari ni, aku n kawan opis aku wat pot luck kat opis.. bukan apa, kafe kat opis ni tutup la pulak kan, bersemangat jitu nak menyambut tahun baru cina agaknya kan. hihihi..

okeh, aku bawak ape??.. aku bawak mana yang sempat wat je lah.. yela nak urus anak lagi kan pagi2 buta.. aku bawak sandwich jer la.. tu jer yg sempat dan skejap jer nak buat pon. Daripada tak bawak langsung kan..

Yang bestnya ari ni pulak, hihihi, petang karang kan, aku nak kena bawak c Rayyan pi check up utk 6 bulan.. yaahooo… kira half day la aku ari nih.. boleh balik awal, takyah nak cuti.. Yezzzzz…

 

okeh la, aku nak menikmati ketenangan dulu… apa nak buat ek?…

lalallalalalalalalalala…..

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea