Laman

24 September 2015

Pernah ke?

Celoteh Aku MamaGlam at 11:13 PM

Tak pernah la pula rasa situasi macam tu sebab tak pernah lambat masuk ke sekolah or perhimpunan. Tapi ada juga la pernah kadang kadang tu situasinya lebih kurang sama ja perasaannya. Dulu masa mamaG sekolah. Lalu 1 lorong nak ke blok kelas mamaG. Bila lalu lorong tu tetiba ko perasan student student len pandang ko semacam je bila ko lalu depan dorang. Pastu senyap je suasana bila ko lalu tu. Ala ala orang kata malaikat lalu kononnya kan. Hah macam tu la... time tu mula la buat muka pelik dan blur... risau dah tu, aku ada buat salah ke? Baju aku terbalik ke? Tudung aku senget ke? Muka aku comot ke? Kannn...

Tapi bila ko tengok muka orang orang yang dok pandang ko tak berkelip dengan mulut senyap terkatup tak bunyi langsung, seolah olah macam ko ni seriel killer yang baru je lepas bunuh orang kan.. hihihi.. tapi lepas ko lalu lorong tu, elok pula keadaan macam biasa je. Hahaha.. memang pelik...



Sempat membebel via Blogaway 😘

0 berbalas bebelan:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wif Lurve ^v^

 

Si Mama Glam Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea